17 maj 2009

Till lykke med dagen!

Det är søndag den 17 maj 2009 och jeg er invitert till den norske ambassadøren her i Nairobi. Det var faktiskt det eneste krav jeg reste i sammenheng med mitt oppdrag: dere må se till att jeg blir invitert till en plass der alle norrmen finns og der det bjuds på pølser og brus.
Nu prøver jeg å finne ut den bäste klädsla. Blir det bra på dette vise?




Bonus denne dagen blir att vi ska fire seiern i Moskva. Såg och hørde inget, vi var hos Holger på Movie Night. Vi prøvde å få med Euro Song Contest , men menskene der hade ingen aning, en av dem hade ikke sett noe av dette seden Abba vann i 1974.

Men en topplass ble det. En stor fremgang for svensk koreografi. Å ikke dårlig den der lille gutten heller.

Ha de!

1 kommentar:

evelina sa...

hihi vilken festligt bild!